Dizanin gelo Navê We Dikare Lê hûn çawa dizanin ku navê marqeya we dikare bi hevrikan re were berhev kirin û dikare karsaziya we cûda bike? Awayê çêtirîn ku meriv navek marqeyekê hilbijêre ku dikare di pêşbaziyê de bisekine ceribandina wê ye. Bi danberheviyek erênî ya hêsan bi hevrikên xwe re, hûn ê fêm bikin ka çi bi bandor û nederbasdar e. Vê rêberê paşîn dê nîşanî we bide ku hûn çi hewce ne ku di derbarê ceribandina navê têgihîştina ku hûn hewce ne bistînin.
Test Nav Test Name Testa navê marqe çi ye? Testa navê brandê pêvajoyek e. Hûn du an bêtir nav Lîsteyên Faksê ên marqeyê nîşanî temaşevanên bikarhênerê armanc dikin da ku li ser navên herî zêde li gorî armanc û nirxên pargîdanî nerîn û têgihiştinê bistînin. Ger hûn karsaziyek nû dest pê bikin, hilberek an karûbarek nû lê zêde bikin, an marqeyê ji nû ve şekil bikin, hûn hewce ne ku navek marqeya yekta, ya jibîrkirî biafirînin ku karibe marqeya we bi hevrikan re cûda bike. Navê marqeyê dikare bandorek mezin li ser pargîdanî, xerîdarên potansiyel û stratejiyên kirrûbirra we bike.

Ji bo Navekî Girîng e Ev tê vê wateyê ku girîng e ku navek hilbijêrin ku bikaribe bi temaşevanên armanc re têkildar be û bi wêneya marqeyê re bicive. Li vir ceribandina navê brandê rolek dilîze. Ihtîmala hin navên marqeyê ji temaşevanên xwe yên armanc re bidin nasîn, navê marqeya xwe bi hevrikan re bidin ber hev û bertek bixwazin. Ev awayê ceribandinê ye. Bi karanîna daneyên kalîteyî û hejmarî, hûn dikarin biryarê rast bikin dema ku hûn navê marqeya ku dikare di pîşesaziya we de pêşbaziyê bike bibînin.
|